preskoči na sadržaj

Druga ekonomska škola Zagreb

 > Naslovnica
Vijesti

POSJET RTL TELEVIZIJI

Autor: Silvija Glavočić, 11. 11. 2014.

07.11.2014. učenici 4.a i 4.b razreda bili su u posjetu RTL televiziji u sklopu predmeta Marketing usluga.

Posjet RTL televiziji

Dana 07.11.2014. učenici Druge ekonomske škole odlučili su posjetiti RTL televiziju u pratnji profesorice Ane Bobanović i pedagoginje-pripravnice Marine Soršak.

Posjet je organiziran u sklopu predmeta Marketing usluga, kako bismo iz prve ruke vidjeli kako se pruža televizijska usluga i kako bismo što bolje savladali sam predmet. Diana Pazanin i Kruno (voditelj tehničke podrške) vodili su nas kroz studio i spremno odgovarali na sva naša pitanja.

Prvo su nas odveli u multipleks studio gdje smo imali priliku vidjeti mjesta na kojima se snimaju RTL danas, Studio 45 te nogometne vijesti. U istom prostoru bilo je tzv. CHROMA KEY  platno koje se koristi za snimanje vizualnih emisija poput Galilea i vremenska prognoze. Svaka reportaža zahtjeva višesatnu pripremu i  generalne probe. Bila nam je zanimljiva informacija da gosti u određenim emisijama koje se snimaju na chroma key zelenom platnu, dobiju upute o odijevanju (npr. ne smiju obući ništa zeleno jer se ne bi vidjeli). Zatim smo posjetili režiju u kojoj se odlučuje što će se i kada emitirati na sva četiri RTL programa (RTL, RTL 2, RTL PLUS i RTL KOCKICA), gdje proučavaju konkurenciju (Nova TV i HRT su im najveća konkurencija u Hrvatskoj), prate gledanost pojedinih programa i emisija (700 kućanstava ima male crne kutije prema kojima se točno može znati kada, koliko i u kojem trenu je njihov program, emisija i serija gledana).

Ekipa režije (slika, titl, ton i finiš) na čelu s glavnim urednikom (i njegovim zamjenicima) određuje koje voditelje će kada pustiti uživo (kada su izbori, Big Brother, referendumi…) te koliko će emitiranje trajati. Emitiranja uživo jako su naporna i zahtijevaju jako veliku koncentraciju, stoga se zna dogoditi da glavni urednik ima dva zamjenika jer je to višesatni i iscrpljujući posao. Zatim smo otišli u produkciju gdje se 24 sata unaprijed sastavlja play lista za svaki pojedinačni program i kada će ići koja reklama. Zakonski je određeno da u jednom satu smije biti maksimalno 12 minuta reklama. Djelatnica koja je zadužena za odabir i redoslijed reklama, na temelju ponuda i plaćenih blokova reklama, sastavlja popis i vrijeme emitiranja istih i dostavlja dečkima u produkciji.

Naposljetku smo otišli do velikog ureda gdje se svi urednici pripremaju za svoje emisije. Razgovarali smo s voditeljicom vremenske prognoze Teom Blažević te nam je objasnila kako dolaze do podataka i predviđanja vremena. Objasnila nam je da, radi što točnije prognoze, uspoređuju podatke sa satelitskih snimaka, britanske i američke meteorološke bazne postaje i na temelju svog iskustva određuju stvarno vrijeme. Na pitanje: kako se snalaze pred zelenim platnom, kako znaju gdje se nalazi točno grad o kojem govore, objašnjava da je u početku jako teško, da stalno gledaju na pomoćne ekrane, ali da s vremenom i s iskustvom već znaju gdje se nalazi koji grad u odnosu na njih. Glavni urednici su taj tren imali sastanak te smo vidjeli Tomislava Jelinčića, voditeljicu Studija 45 Antoniju Mandić i mnoge druge.

 

I za kraj, na radost učenica 4.b, slikali smo se s Dorijanom Klarićem te ga ovim putem puno pozdravljamo i zahvaljujemo RTL-u na lijepom gostoprimstvu, objašnjavanju i odgovaranju na sva postavljena pitanja. Nadamo se skorom susretu.

Lana Horvatić, 4.b

Druga ekonomska škola, Zagreb




Obavijest

POSJET RTL TELEVIZIJI

Autor: Silvija Glavočić, 11. 11. 2014.

07.11.2014. učenici 4.a i 4.b razreda bili su u posjetu RTL televiziji u sklopu predmeta Marketing usluga.

Posjet RTL televiziji

Dana 07.11.2014. učenici Druge ekonomske škole odlučili su posjetiti RTL televiziju u pratnji profesorice Ane Bobanović i pedagoginje-pripravnice Marine Soršak.

Posjet je organiziran u sklopu predmeta Marketing usluga, kako bismo iz prve ruke vidjeli kako se pruža televizijska usluga i kako bismo što bolje savladali sam predmet. Diana Pazanin i Kruno (voditelj tehničke podrške) vodili su nas kroz studio i spremno odgovarali na sva naša pitanja.

Prvo su nas odveli u multipleks studio gdje smo imali priliku vidjeti mjesta na kojima se snimaju RTL danas, Studio 45 te nogometne vijesti. U istom prostoru bilo je tzv. CHROMA KEY  platno koje se koristi za snimanje vizualnih emisija poput Galilea i vremenska prognoze. Svaka reportaža zahtjeva višesatnu pripremu i  generalne probe. Bila nam je zanimljiva informacija da gosti u određenim emisijama koje se snimaju na chroma key zelenom platnu, dobiju upute o odijevanju (npr. ne smiju obući ništa zeleno jer se ne bi vidjeli). Zatim smo posjetili režiju u kojoj se odlučuje što će se i kada emitirati na sva četiri RTL programa (RTL, RTL 2, RTL PLUS i RTL KOCKICA), gdje proučavaju konkurenciju (Nova TV i HRT su im najveća konkurencija u Hrvatskoj), prate gledanost pojedinih programa i emisija (700 kućanstava ima male crne kutije prema kojima se točno može znati kada, koliko i u kojem trenu je njihov program, emisija i serija gledana).

Ekipa režije (slika, titl, ton i finiš) na čelu s glavnim urednikom (i njegovim zamjenicima) određuje koje voditelje će kada pustiti uživo (kada su izbori, Big Brother, referendumi…) te koliko će emitiranje trajati. Emitiranja uživo jako su naporna i zahtijevaju jako veliku koncentraciju, stoga se zna dogoditi da glavni urednik ima dva zamjenika jer je to višesatni i iscrpljujući posao. Zatim smo otišli u produkciju gdje se 24 sata unaprijed sastavlja play lista za svaki pojedinačni program i kada će ići koja reklama. Zakonski je određeno da u jednom satu smije biti maksimalno 12 minuta reklama. Djelatnica koja je zadužena za odabir i redoslijed reklama, na temelju ponuda i plaćenih blokova reklama, sastavlja popis i vrijeme emitiranja istih i dostavlja dečkima u produkciji.

Naposljetku smo otišli do velikog ureda gdje se svi urednici pripremaju za svoje emisije. Razgovarali smo s voditeljicom vremenske prognoze Teom Blažević te nam je objasnila kako dolaze do podataka i predviđanja vremena. Objasnila nam je da, radi što točnije prognoze, uspoređuju podatke sa satelitskih snimaka, britanske i američke meteorološke bazne postaje i na temelju svog iskustva određuju stvarno vrijeme. Na pitanje: kako se snalaze pred zelenim platnom, kako znaju gdje se nalazi točno grad o kojem govore, objašnjava da je u početku jako teško, da stalno gledaju na pomoćne ekrane, ali da s vremenom i s iskustvom već znaju gdje se nalazi koji grad u odnosu na njih. Glavni urednici su taj tren imali sastanak te smo vidjeli Tomislava Jelinčića, voditeljicu Studija 45 Antoniju Mandić i mnoge druge.

 

I za kraj, na radost učenica 4.b, slikali smo se s Dorijanom Klarićem te ga ovim putem puno pozdravljamo i zahvaljujemo RTL-u na lijepom gostoprimstvu, objašnjavanju i odgovaranju na sva postavljena pitanja. Nadamo se skorom susretu.

Lana Horvatić, 4.b

Druga ekonomska škola, Zagreb




Obavijest

Dana 10. listopada 2019. učenici trebaju doći na nastavu, a o eventualnim promjenama u rasporedu bit će obaviješteni tijekom prvog sata.

Mail za upite: ured@ss-druga-ekonomska-zg.skole.hr


Vijesti

POSJET RTL TELEVIZIJI

Autor: Silvija Glavočić, 11. 11. 2014.

07.11.2014. učenici 4.a i 4.b razreda bili su u posjetu RTL televiziji u sklopu predmeta Marketing usluga.

Posjet RTL televiziji

Dana 07.11.2014. učenici Druge ekonomske škole odlučili su posjetiti RTL televiziju u pratnji profesorice Ane Bobanović i pedagoginje-pripravnice Marine Soršak.

Posjet je organiziran u sklopu predmeta Marketing usluga, kako bismo iz prve ruke vidjeli kako se pruža televizijska usluga i kako bismo što bolje savladali sam predmet. Diana Pazanin i Kruno (voditelj tehničke podrške) vodili su nas kroz studio i spremno odgovarali na sva naša pitanja.

Prvo su nas odveli u multipleks studio gdje smo imali priliku vidjeti mjesta na kojima se snimaju RTL danas, Studio 45 te nogometne vijesti. U istom prostoru bilo je tzv. CHROMA KEY  platno koje se koristi za snimanje vizualnih emisija poput Galilea i vremenska prognoze. Svaka reportaža zahtjeva višesatnu pripremu i  generalne probe. Bila nam je zanimljiva informacija da gosti u određenim emisijama koje se snimaju na chroma key zelenom platnu, dobiju upute o odijevanju (npr. ne smiju obući ništa zeleno jer se ne bi vidjeli). Zatim smo posjetili režiju u kojoj se odlučuje što će se i kada emitirati na sva četiri RTL programa (RTL, RTL 2, RTL PLUS i RTL KOCKICA), gdje proučavaju konkurenciju (Nova TV i HRT su im najveća konkurencija u Hrvatskoj), prate gledanost pojedinih programa i emisija (700 kućanstava ima male crne kutije prema kojima se točno može znati kada, koliko i u kojem trenu je njihov program, emisija i serija gledana).

Ekipa režije (slika, titl, ton i finiš) na čelu s glavnim urednikom (i njegovim zamjenicima) određuje koje voditelje će kada pustiti uživo (kada su izbori, Big Brother, referendumi…) te koliko će emitiranje trajati. Emitiranja uživo jako su naporna i zahtijevaju jako veliku koncentraciju, stoga se zna dogoditi da glavni urednik ima dva zamjenika jer je to višesatni i iscrpljujući posao. Zatim smo otišli u produkciju gdje se 24 sata unaprijed sastavlja play lista za svaki pojedinačni program i kada će ići koja reklama. Zakonski je određeno da u jednom satu smije biti maksimalno 12 minuta reklama. Djelatnica koja je zadužena za odabir i redoslijed reklama, na temelju ponuda i plaćenih blokova reklama, sastavlja popis i vrijeme emitiranja istih i dostavlja dečkima u produkciji.

Naposljetku smo otišli do velikog ureda gdje se svi urednici pripremaju za svoje emisije. Razgovarali smo s voditeljicom vremenske prognoze Teom Blažević te nam je objasnila kako dolaze do podataka i predviđanja vremena. Objasnila nam je da, radi što točnije prognoze, uspoređuju podatke sa satelitskih snimaka, britanske i američke meteorološke bazne postaje i na temelju svog iskustva određuju stvarno vrijeme. Na pitanje: kako se snalaze pred zelenim platnom, kako znaju gdje se nalazi točno grad o kojem govore, objašnjava da je u početku jako teško, da stalno gledaju na pomoćne ekrane, ali da s vremenom i s iskustvom već znaju gdje se nalazi koji grad u odnosu na njih. Glavni urednici su taj tren imali sastanak te smo vidjeli Tomislava Jelinčića, voditeljicu Studija 45 Antoniju Mandić i mnoge druge.

 

I za kraj, na radost učenica 4.b, slikali smo se s Dorijanom Klarićem te ga ovim putem puno pozdravljamo i zahvaljujemo RTL-u na lijepom gostoprimstvu, objašnjavanju i odgovaranju na sva postavljena pitanja. Nadamo se skorom susretu.

Lana Horvatić, 4.b

Druga ekonomska škola, Zagreb




Tražilica
Volonterski klub

Školski liječnik

 

Dr. Mirna Đanić Kojić

DOM ZDRAVLJA VOLTINO

Dragutina Golika 34a

Kontakt: 01 3665 469

parni datumi: UJUTRO

neparni datumi : POPODNE

 

Korisni linkovi
CMS za škole logo
Druga ekonomska škola Zagreb / Dobojska 12, HR-10000 Zagreb / www.ss-druga-ekonomska-zg.skole.hr / ured@ss-druga-ekonomska-zg.skole.hr
preskoči na navigaciju